Sponsorlu Bağlantılar

Küçük Sırlar Dizi müziği dinle Küçük sırlar dizi müzikleri

Kategori Dizi Müzikleri

Sponsorlu Bağlantılar

Kanal D nin Yeni ve Beğenilen dizilerinden birisi olan Küçük Sırlar Dizisi müziği ve küçük sırlar dizisinin şarkı sözlerini siz küçük sırlar dizisinin hayranlarına sunuyoruz… Dizi Hakkındaki Görüşlerinizi şarkı Hakkındaki Görüşlerinizi çekinmeden belirtebilirsiniz.. Küçük Sırlar Dizisinin Müziğini Teoman ve Atiye seslendirmektedir. Seslendirdikleri parçanın ismi KAL’dır..

Küçük Sırlar Dizi Müziği Dinle

Küçük Sırlar Dizisi şarkı sözleri

Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde
Kendini bilirsen
Yürüdüğün yol seninle
Yeni doğmuş bir bebek
Yeni açmış bir çiçek gibi
Bir ömür var önümde
Yaşarım istediğim gibi
Bazen sıkılırsın
Bazen bunalırsın hayattan
Biliyorum ben böyleyim
Yeter ki iste sakın korkma hayattan
Farkındayım seninleyim
Kal kal kal
Hep yanımda kal
Kal kal kal
Hep hayatta kal
Tut elimi
Duy sesimi
Belki zor olacak
İçini yakacak düşsen bile
Kalk yeniden bana sarılarak göster sevdiğini
Kal …..

Birgün herşey değişir
Anlamak zor gelir bazen
Birgün herkes değişir
Yenilmek zor gelir zaten
Benim hayallerim var
Benim bitmeyen umutlarım
Ama bazen yanlızım
Sessiz, solgun sokaklarda
Bazen sıkılırsın
Bazen bunalırsın hayattan
Biliyorum ben böyleyim
Yeter ki iste sakın korkma hayattan
Farkındayım seninleyim
Kal kal kal kal kal kal
Hep yanımda kal
Kal kal kal
Hep hayatta kal
Tut elimi
Duy sesimi
Belki zor olacak
İçini yakacak düşsen bile
Kalk yeniden bana sarılarak göster sevdiğini
Kal …..
Ne kadar zor gelsede bazen
Ağlamak gelsede içinden
En karanlık günde bile
Sakın korkma güneş doğsun içinde
Kal…..

küçük sırlar dizisi

Sponsorlu Bağlantılar

FaceBookta Paylas

Benzer yazilar

Yorumlar

65 Yorum yapılmış "Küçük Sırlar Dizi müziği dinle Küçük sırlar dizi müzikleri"

  1. elif demişki 23 Temmuz 10 18:42 

    çoK qzL bi dizi SarKısıda çoK qzL yHa

  2. emel demişki 23 Temmuz 10 22:25 

    Güzel dizi İzliyorum küçük sırlar dizisini

  3. tuĞçe demişki 29 Temmuz 10 05:30 

    küçük sırlar dizisi muhteşem yaaa en hoşuma giden dizilerden birisi ama sinem kobal yakışmamış çok yapmacık iğrenç…

  4. tuĞçe demişki 29 Temmuz 10 05:32 

    bide teoman la atiye çok hoş düet yapmış tebrik ederim her ikisinide dizinin çrkiciliğini sağlıyor kal parçası bide küçük sırlar dizisinin bölümlerini verebilirmisiniz hepdinle.comdaaa lütfenn

  5. şevval demişki 01 Ağustos 10 12:06 

    tek kelimeyle harika

  6. Naz demişki 12 Ağustos 10 03:18 

    küçük sırlar dizisinin müziği süper ya bide küçük sırlar dizisinin her bölümü ayrı bi heyecanlı süper bi dizi olmuş tebriklerrr

  7. ece demişki 22 Ağustos 10 19:50 

    bence küçük sırlar dizisi süper dizideki şarkılarda muhteşem tebrik ederimm bütün küçük sırlar oyuncularını çok başarılı bir dizi

  8. EMEL demişki 30 Eylül 10 15:25 

    küçük sırlar dizisi güzel izliyorumda şebnem dönmeze makyajı kim yapıyorsa kadını bıyıklı yapmış resmen tekrar ona makyaj yapanı değiştirin

  9. urfalı serhat demişki 19 Kasım 10 19:03 

    ben bu filmi çok seviyorum çok başarılı bir film çok reytingli

  10. nisa demişki 26 Kasım 10 10:56 

    küçük sırlar dizi müziğini çok sevdim suyu çok seviyorum

  11. iremnur çevik demişki 03 Ocak 11 16:13 

    ben küçük kadınların şarkısını çok seviyorum muck mucuk muck

  12. Berre Nur demişki 06 Ocak 11 18:10 

    bende küçük sırlar dizisinin büyük bir hayranıyım hem diziyi hem de şarkısını çok seviyorum oyuncularından arzu ve su rollerini iyi yapıyorlar onları seviyorum ve sesimi duyurmak istiyorum SİZİ SEVİYORUM ARZU SU

  13. manyak demişki 09 Ocak 11 13:07 

    benim gibi manyak harika bir şarkı ya abi helal olsuntel.imde sabahtan akşama kadar bunu dinliyorum,

  14. gamze demişki 14 Ocak 11 21:18 

    HARİKA BİR DİZİ AMAM ARKADAŞ

  15. mustaaaaa demişki 15 Ocak 11 14:11 

    anti- küçük sırlarr :):):) çakma gossip girl……..

  16. busenur demişki 17 Ocak 11 21:30 

    bence çok güzel bir dizi aynı zamanda şarkısıdaqqqqqqqqqqqqqqq

  17. ecemmmmmmmmmmmm demişki 30 Ocak 11 11:11 

    dizi güzel konu uçmuş gitmiş. eyvallah.:O

  18. anyela demişki 06 Şubat 11 01:19 

    ayyy çok güzel bir şarkı

  19. su demişki 09 Şubat 11 19:56 

    bayılıyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaa

  20. ilayda demişki 15 Şubat 11 22:16 

    çok qzl bi dizi helede çet harika

  21. ilayda demişki 15 Şubat 11 22:18 

    ben çok ama çok qzlim

  22. izel akkaya demişki 25 Şubat 11 22:21 

    teoman ile atiye güzel bir düet yapmışlar.her bilgisayarı açtığımda şarkıyı dinliyorum.diziye de yakışmış.

  23. kutay demişki 26 Şubat 11 11:43 

    çok ii

  24. selin demişki 27 Şubat 11 22:07 

    ennnnnn sevdiğimmmmmmmmmmm şarkı bu ATİYENİN sesi çok ama çok güzeeeeeeeeeeeellllllllllllllllll :v :) :D

  25. eda demişki 02 Mart 11 21:49 

    süper bayıldım şarkıya

  26. okan demişki 02 Mart 11 21:51 

    çok güzel aradasizde güzelsiniz

  27. izel akkaya demişki 09 Mart 11 22:01 

    merhaba şarkıyı beğendiniz mi.bence harika.

  28. ahmet demişki 13 Mart 11 22:05 

    süper bir dizi küçük sırlar

  29. selmanaz demişki 19 Mart 11 18:59 

    küçük sırlar dizisini çok seviyorum hiç kaçırmıyordum artık yarısını kaçırıyorum çünkü çarşambaya geçti gııcık oldum ya!!! ama yarısını izliyorum ya o bana yeter =)

  30. helin demişki 27 Mart 11 18:01 

    kim böyle birşey denese yapamazdı

  31. sidar demişki 29 Mart 11 14:43 

    Bence Küçük Sırlar harika ben orda Ayşegül’ü seçiyorum ama yinede hepsi çok güzel ve rollerini iyi yapıyorlar.

  32. cansu demişki 05 Nisan 11 19:52 

    ay bayılıyorum size yaaaaaa

  33. petek demişki 11 Nisan 11 20:14 

    süperrrrrrrrrrr

  34. petek demişki 16 Nisan 11 10:47 

    çokkkkkkkkkkkkk güzel muhteşem

  35. petek demişki 16 Nisan 11 10:47 

    çokkkkkkkkkkkkk güzel muhteşem

  36. berna demişki 17 Nisan 11 20:10 

    arika arika yesssssssssssss

  37. serdar demişki 18 Nisan 11 17:07 

    küçük sırlar güzel dizi haftada 2 3 kere oynsın

  38. nursena demişki 18 Nisan 11 20:38 

    hayranıyım ben bunun yaaaaaa çetinim benim…

  39. semanur demişki 18 Nisan 11 21:12 

    cok güzel yhaaa :D

  40. semanur demişki 18 Nisan 11 21:12 

    cok güzel yhaaa :D SARKISI<3

  41. semanur demişki 18 Nisan 11 21:16 

    MUHTEŞEM BAYILIYORUM BU FİLME HİÇ KACIRMIYORUM SARKISIDA cok güzel :D:D

  42. seide demişki 25 Nisan 11 16:57 

    su ve çet güzel bir çift oluşturuyor.

  43. eda sezer demişki 29 Nisan 11 09:13 

    beğendim bu şarkı mehemt alparslan taşcıya gelsin hüseyinin taşcının oğlu mehmet alparslan taşcıya gelsin seni seviyorom fakirlerle uğraşma

  44. mert demişki 04 Mayıs 11 17:52 

    Gzll Dizi ve sarkısı bayıldım beaa

  45. mercan demişki 04 Mayıs 11 19:32 

    bu şarkıya bayılıyorum başarılarınızın devamını bekliyorum

  46. bilge demişki 06 Mayıs 11 14:03 

    küçük sırlar çok guzellll ya
    her gun sarkısını dınlıyom

  47. grev demişki 07 Mayıs 11 19:09 

    iyi harika yayınlayan arkadaşa teşekkürler

  48. şevval demişki 08 Mayıs 11 18:38 

    çok mütiş bi şarkı bayıldım hele bsu çok güzel

  49. duygu demişki 09 Mayıs 11 17:12 

    harikaa yyaa

  50. duygu demişki 09 Mayıs 11 17:13 

    herşeii çok güzell

  51. hilay demişki 17 Mayıs 11 01:00 

    ooooooooooooo SÜPER

  52. hilay demişki 17 Mayıs 11 01:01 

    ADLAR YABANCI SOYLÜYO YAAAAAAAA

  53. teoman hayranı demişki 21 Mayıs 11 22:25 

    teoman bu gün benim doğumgünüm hem hastayım hem sarhoş şarkısına bayılıyorum bu şarkıyada bayılıyorum

  54. nurgül demişki 06 Haziran 11 22:42 

    ben ayşegüle bayılıyorum ya

  55. ayşe demişki 11 Haziran 11 18:48 

    çok güzel bir dizi küçük sırlar

  56. memoş demişki 16 Haziran 11 11:59 

    süperrr bir şarkı bravooooooooooooooooooooooooo

  57. aleyna demişki 24 Haziran 11 11:59 

    süper bi şey harika bnde büyüyün ce şarkı sölemek isterim harika<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3

  58. ESMA demişki 24 Haziran 11 15:26 

    çet abi lütfen su ile çık ayşegülde zaten tipsiz biriyle çıkıyor seni deli ediyor bende sinir oluyorum size iyi şanslar

  59. aleyna demişki 21 Temmuz 11 17:18 

    çok güzel suyu ve ayşegül çok güzel bu şarkıyi ailecek seviyoruz.

  60. selin demişki 30 Temmuz 11 17:52 

    süperr

  61. kader''immmm demişki 26 Ağustos 11 10:26 

    çok gzl bi şaqkııı

  62. gamze demişki 12 Kasım 11 09:55 

    yaa küçük sırlar dizisi muhteşemama ayşegül çok havalı

  63. kader demişki 27 Ocak 12 14:22 

    küçük sırlar dizisiçok güzel çok seviyorum diziyi:))))

  64. rabia demişki 24 Ağustos 12 14:26 

    çok güzel ya böyle bişey olamaz

  65. sibel demişki 12 Eylül 12 01:43 

    atiye yi cok begeniyorum teomanı sevmem ama şarkı cok güzel film de tabi

Yorumlarınızda Resminizin görünmesi için üye olun, gravatar a abone olun!